Úvodní strana > Městský úřad > Městský úřad > Vše o odpadech

Navigace

Městský úřad

 
Tyto stránky obsahuji funkci hlasového asistenta, který slouží ke čtení obsahu stránky. Pokud chcete hlasového asistenta používat, stiskněte klávesu: eS -. Pokud chcete znát podrobnosti o jeho ovládání zmáčkněte klávesu: N.
Používat hlasového asistenta | Nepoužívat hlasového asistenta | Trvale deaktivovat hlasového asistenta | Nápověda hlasového asistenta
Pro uzavření této informace klikněte zde.
Na hlavní menu se dostanete klávesou: Há ----. Na doplňkové menu se dostanete klávesou: eM ---- . Pro čtení článku stiskněte: Pé ----. Pokud budete procházet jednotlivé elementy klávesou TAB, budou se Vám názvy jednotlivých odkazů předčítat. Na obsah článku se dostanete klávesou: Cé ----. Jednotlivé položky menu procházíte klávesou TAB.
Aktuálně se nacházíte na stránce:
Čekejte prosím, než se načte zvukový soubor...

Informace pro podnikatele

třídíme odpad

PODNIKATELÉ se mohou od 1. července 2021 zapojit po uzavření smlouvy s městem do obecního systému odpadového hospodářství.

Zájemci se mohou hlásit na oddělení životního prostředí a památek.  Ceník za varianty sběrných prostředků najdete v příloze níže. V současné době město umožňuje zapojení pouze s vybranými tříděnými odpady z nevýrobní činnosti (papír a lepenka, plasty vč. PET lahví, nápojové kartóny, sklo, kovy, jedlé oleje a tuky, textil), odvoz a likvidaci komunálního a např. i biologického odpadu si zatím zajišťují firmy samy. Zapojit se mohou provozovny na území města Hodkovice nad Mohelkou.

V případě zájmu o zapojení do obecního systému kontaktujte oddělení životního prostředí a památek MěÚ Hodkovice nad Mohelkou: Dana Karmazínová, tel. 485 145 353, e-mail: karmazinova.dana@hodkovicenm.cz (dále jen „OŽP“).

Postup je přibližně následující:

  • podnikatel si vybere variantu sběrných nádob v ceníku

  • pošle na OŽP (stačí e-mailem) údaje za firmu dle živnostenského rejstříku – název, sídlo, IČ, DIČ, doručovací adresa nebo datová schránka, email, telefon, adresa provozovny, osoba oprávněná jednat za firmu

  • OŽP prověří údaje, případně navštíví provozovnu a připraví smlouvu k podpisu

  • do 15 dnů od zahájení účinnosti smlouvy zašle město fakturu k zaplacení poplatku; na letošní rok se platí jen poměrná část za započaté měsíce trvání smlouvy

  • OŽP zajistí přistavení zvolených nádob k provozovně, pytle na tříděný odpad si vyzvedne podnikatel na Technických službách Hodkovice, přístup na sběrný dvůr se bude prokazovat platnou smlouvou

 

Výhody zapojení do odpadového systému města:

  • nádoby na třídění papíru a plastů přímo u provozovny s možností využívat nádoby na ostatní tříděné odpady na veřejných stanovištích města (Varianta 1,2,3)

  • nebo legální přístup s tříděnými odpady na sběrný dvůr v Pelíkovické ulici (Varianta 4)

  • pro případ kontroly ze strany ČOI nebo ČIŽP se podnikatel prokáže smlouvou, že odpady náležitě třídí

  • příznivé ceny

  • za odpady, které podnikatel odevzdává v rámci obecního systému, nemusí vést evidenci, tzn. nemusí uchovávat doklady o jejich předání oprávněné osobě (svozové firmě).


ikona souboruCeník 2021

Vytvořeno 29.7.2021 9:21:12 | přečteno 155x | irena.libalova